Christoossov pasijon

Težave s križi nekega naključnega mimoidočega

Spet blog

Posted by christooss na 1 september 2006

Zopet začenjam nov blog. Freehost strani so res slabe. Baza je redno krešala. Upam da bo vsaj wordpress.com delal kot se zagre.

Tole je zdej blog v slovenščini. Zelo mi je blo hudo pisat v angleščini. Ampak zdej mam pa dost. Mislim da je treba slovensko javnost obvestit o stvareh. Angleških strani je mnogo. Manj je slovenskih, ki bi bile podobno zastavljene. Zaenkrat sem našel samo blog človeka z imenom BigWhale (link je v Blogrollu) Upam da bom našel motivacijo, v to ne dvomim, da bom vsak dan pisal na tale moj “dnevnik”. Nove poste lahko pričakujete v nočnem času po srednje evropskem času (SEČ). To je čas ko dobim inspiracijo. Verjetno nisem edini. Upam, da ne bom preveč filozofiral.

Kaj pričakujem od tegale bloga?

Nič posebnega. Da bo blog postal “najznanejši” po celotni “globalni” Sloveniji. Upam, da bo blog rasel z mano in da bom čez leto ali dve pogledal nazaj in si ne bom sam zdel smešen. Gotovo si bom ampak tolk naprej še Denyeve zvezde ne vidijo.

Kaj pričakujem od bralcev tegale bloga?

Kritičnost. Najrajši imam negativno kritiko, ker me itak me ne vidite če zardim. To bom delal v svoji prelepi sobi. Si mislil svoje in mogoče osebno zrastel. Rajš vidim, da rečete:”Ej christooss kva je stabo a si mal za luno?! Mislm WTF noob” Al pa še nekatere kletvice.

Od bralca pričakujem tudi sprejemljivost za moje kdaj pa kdaj neumne poste. Prosim, da jih preskočite in se s svojimi komentarji udeležite drugih izdelkov.

Od vas prićakujem še veliko stvari ampak ne bom razpredal o njih 🙂
P.S. Že sedaj se opravičujem za mojo včasih nerazumljivo nerazumljivo (če je to nerazumljivo zamenjajo eno od besed nerazumljivo z katero koli drugo podobno besedo) slovenščino. V mojem koncu žal ne govorimo pravilne slovenščine.

3 Responses to “Spet blog”

  1. Hirkani said

    Christooss pozdravljen.
    Wordpress je fajn sistem, odkar blogam na njem je stabilen in zanesljiv. Ustvarjalci sistema nas vedno znova presenečajo z majhnimi pozornostmi. Dobrodošel!

    p.s. BigWhalea še nimaš v Blogrooli 🙂

  2. christooss said

    Hirkani sem dodal BigWhala na Blogrollo 🙂

    Hvala za opozorilo. Hvala tudi za dobrodošlico in upam da boš večkrat obiskala blog.

  3. MECA said

    Dopada mi se poezija poznatog,popularnog i slavnog pjesnika Stojan Simica Krpice(Visnjislav Visnjev Vobanolec Mikadeak),evo jedne njegove pjesme.

    Ti si
    moja boginja

    iako ne znas
    direktno
    ni ko nisi
    ni ko si:
    Ti si moja boginja!

    Iako ne znas
    neposrerdno
    ni sta nisi
    ni sta si:
    Ti si moja boginja!

    Iako ne znas
    direktno
    ni ko sam
    ni ko nisam:
    Ti si moja boginja!

    Iako ne znas
    neposredno
    ni sta sam
    ni sta nisam:
    Ti si moja boginja!

    Iako ne znas
    direktno
    sta je
    i sta nije
    zivota:
    Ti si moja boginja!

    Iako ne znas
    neposredno
    ni sta jeste
    ni sta nije
    Bog:
    ti si moja boginja!
    Iz knjige “Igra ljudi kralja srca X”

    Stojan Simic Krpica
    (Visnjislav Visnjev Vobanolec Mikadeak)

Oddajte komentar

 
