Christoossov pasijon

Težave s križi nekega naključnega mimoidočega

Banka

Posted by christooss na 22 september 2006

Danes sem za položnice v študenjtskem stanovanju cimri plačati 7100 SIT. No ravno pomembno zakaj ampak važno je kako. Vredu si rečem glede na to, da se cimra nahaja cca 10- 20 km stran se mi ni ravno dalo osebno nositi denarja. Zato sem se odločil stopiti do bančnega okenca in denar iz mojega na njen račun prenesti denar.

Prijazna uslužbenka me je vpraša za ime in priimek cimre (sva imela oba probleme k ma cimra dva ZZja v priimku. Valjda se to sliši kot C :)), št. njenega TR ter znesek, ki ga hočem prenesti. Na hitro vtipka vse potrebne podatke, vrže listek v tiskalnik in mi potrdilo o prenosu da za podpisat.

KAAAAAJJJJJJ. 410 tolarjev. Me je skor na rit vrglo. Neverjetno !!!!! In potem vsi govorimo, da država krade.  410 zato, da sem prenesel en usran denar. Drugič grem rajši s cimro na kofe in ji osebno izročim denar. Seveda bom zapravil več denarja ampak ne se jebat če grem še na banko karkoli plačat.

Sem si mislu vse čudno in grozno o tej uslužbenki ampak pol sem bil itak tako zmeden, da sem pozabil položit še 10 €. Mogoče mi bodo še od tega odbil 410 sit cko da glede na to da do novega leta ostaja 10 € deset evrov boljš da pustim evre v štunfu.

Tud zdejle k sm pisal sem se razburil in pozabil na še drugo stvar, ki sem jo želel napisat glede bank.

Leave a Reply

 
