Christoossov pasijon

Težave s križi nekega naključnega mimoidočega

Urice s knjigo part1 – Domača branja

Posted by christooss na 23 september 2006

Tudi na naši predragi Gimnaziji smo imeli domača branja. Vedno se butam v steno ker nisem prebral vseh knjig. Ponavadi sem prebral knjige dva meseca po eseju ipd. Zdaj sem se kakšni dve leti lovil in na blef iskal  te klasične knjige. No danes se je moja odisejada po knjižnici skoraj končala. Od Maje sem dobil seznam knjig za prvi, drugi in tretji letnik. V četrtem smo se vrgli na Alamuta in Krasni novi svet. Obe knjigi priporočam. Ob pogledu na seznam se izkaže, da sem prebral že približno polovico knjig, ki so bile za obvezna domača branja.

Sploh nevem zakaj nisem bral knjig, ki so bila v domačih branjih. Mogoče zaradi tega ker vsebujejo besedico OBVEZNA. Hm vsaj pri knjigah ne sme bit nič obvezno. Knjiga te privlači ali te pač ne. Posebej če ima zanimive platnice. Knjiga brati je zelo osebno in ne bi smelo biti obvezno. Obvezno je problematično v bistvu samo zaradi profesorice. Ker če ti profesorica vsiljuje mnenje o knjigi oz o vseh 100ih knjigah ti mal dopizdi. Zato sem raje bral Štoparski vodnik,ko so ostali brali Iliado, zato sem raje bral Rdeče in Črno, ko so vsi brali zakompleksanega Cankarja.

Potem pa so padale enke. Hm le zakaj.  Večinoma zaradi tega ker knjige nisem prebral.  Velikokrat pa se mi je zgodilo, da pač se ni moje mnenje ujelo s profesoričinim. Npr če v pesmici Pesem o ajdi nisi našel erotike ŠUT če je nisi našel v Kafkovi Preobrazbi ŠUT.

No point današnjih Uric s knjigo je seznam gimnazijskih domačih branj.  Na koncu sledi še pripravljalni seznam za maturo. Če bi si radi ogledali seznam kliknite na MORE.

1. LETNIK:
1. Lastna izbira
2. Homer: Iliada
Homer: Odiseja
3. Sofoklej: Antigona
Sofoklej: Kralj Ojdip
4. Zgodbe Svetega pisma (Klasje ibor)
5. Dante Alighieri: Božanska komedija (Pekel)
Roman o Tristanu in Izoldi
Carmina Burana
Škofjeloški pasijon
6. Wlliam Shakespeare: Romeo in Julija
William Shakespeare: Hamlet
7. Miguel de Cervantes Saavedra: Veleumni plemič don Kihot iz Manče
Giovanni Boccaccio: Dekameron
8. Anton Tomaž Linhart: Ta veseli dan ali Matiček se ženi
9. Po dogovoru

2. LETNIK:
1.Goethe: Trpljenje mladega Wertherja
Puškin: Jecgenij Onjegin
2. Prešeren: Krst pri Savici
3. Flaubert: Gospa Bovary
Balzac: Oče Goriot
Stendhal: Rdeče in črno
4. Tolstoj: Vojna in mir
Tolstoj: Ana Karenina
5. Dostojevski: Zločin in kazen
Dostojevski: Bratje Karamazovi
6. Jurčič: Deseti brat
Kersnik: Jara gospoda
7. Tavčar: Visoška kronika
Tavčar Cvetje v jeseni
8. Wilde: Saloma
Čehov: Češnjev vrt
9. Austin: Prevzetnost in pristranost, Razsodnost in rahločutnost, Ema
Hugo: Notredamski zvonar
Puškin: Pikova dama, Stotnikova hči
Maupassant: Debeliška
Ibsen: Strahovi, Nora ali hiša lutk
Strindberg: Gospodična Julija
Thackeray: Semenj ničevosti
Kozak: Šentpeter
Zola: Beznica, Nana
Turgenjev: Očetje in sinovi
Dickens: Veliko pričakovanje
Gončarov: Oblomov
Cigler: Sreča v nesreči
Sket: Miklova Zala

mam pa še tretji letnik:

1. Proza Ivana Cankarja: Na klancu, Martin Kačur
2. Cankarjeva dramatika: Hlapci, Za narodov blagor
3. Ivan Cankar: Podobe iz sanj, Pohujšanje v dolini Šentflorjanski, Lepa Vida, Hlapec Jernej in njegova Pravica, Kurentm Hiša Marije Pomočnice…
Izidor Cankar: S poti
4. Marcel Proust: Combray
Kafka: Preobrazba
Joyce: Ulikses
5. Grum: Dogodek v mestu Gogi
6. Pet novel od Preglja do Kosmača: Matkova Tina, Samorastniki, Boj na požiralniku, Režonja na svojem, Tantadruj
7. Albert Camus: Tujec
Jean Paul Sartre: Za zaprtimi vrati
Eugene Ionesco: Plešasta pevka
8. Samuel Beckett: Čakajoč Gogota
Ernest Hemingway: Zbogom, orožje; Starec in morje
Gabriel Garcia Marquez: Sto let samote
Milan Kundera: Neznosna lahkost bivanja
Umberto Eco: Ime rože
Jorge Luis Borges: Izišljije
Italo Calvino: Nevidna mesta
Süskind: Parfum
Adams: Štoparski vodnik po galaksiji
Morrison: Ljubljena
Schlink: Bralec
(gospa Rovtar priporoča knjižni zbirki XX. stoletje in Sodobni  klasiki)
9. Bartol: Alamut
Vitomil Zupan: Menuet na kitaro, Potovanje na konec pomladi
Rožanc: Ljubezen
Kosmač-Lojze Kovačič: Prišleki
Andrej Hieng: Čudežni Feliks
Alojz Rebula: Senčni ples, V Sinilinem vetru
Smole: Antigona, Krst pri Savici
Gregor Strniša: Samorog, Ljudožerci
Drago jančar: Galjot, Zvenenje v glavi; Katarina, pv in jezuit; Posmehljivo poželenje; Smrt pri Mariji Snežni; Pogled angela
Jani Virk: Smeh za leseno pregrado; Potres
Andrej Blatnik: Zakon želje
sama sem nardila: Wilde: Slika Doriana Greya (če še nis prebral, preber!)


Priprava na maturo 2004

1. Homer: Iliada, Odiseja
2. Sofokles: Antigona, Kralj Ojdip
3. Biblija: Priliko o izgubljenem sinu
4. F. Petrarca: O, blažen bodi čas pomladnih dni
5. G. Boccaccio: Novela o sokolu
6. W. Shakespeare: Romeo in Julija, Hamlet
7. M. de Cervantes: Don Kihot
8. Trubar: En regišter /…/ ena kratka postila
9. Janez Svetokriški: Na noviga lejta dan
10. Ljudska: Od lepe Vide
11. Moliere: Tartuffe, Namišljeni bolnik
12. A. T. Linhart: Ta veseli dan ali Matiček se ženi
13. G. N. G. Byron: Romanje grofiča Harolda
A. S. Puškin: Jevgenij Onjegin
14. F. Prešeren: Slovo od mladosti
15. F. Prešeren: Sonetje nesreče (1., 5., 6.)
16. F. Prešeren: Sonetni venec (1., 7., 8., 15.)
17. F. Prešeren: Krst pri Savici
18. F. Prešeren: Pevcu
19.G. Flaubert: Gospa Bovary
F. M. Dostojevski: Zločin in kazen
L. N. Tolstoj: Vojna in mir
20. H. Ibsen:  Strahovi, Nora
Nikolaj V. Gogolj: Revizor
21. S. Jenko: Obrazi
22. J. Jurčič: Deseti brat
23. J. Jurčič: Telečja pečenka
S. Jenko: Tilka
24. I. Tavčar: Visoška kronika, Cvetje v jeseni
25. O. Wilde: Saloma
Anton P. Čehov: Češnjev vrt
26. Dragotin Kette: Na trgu
27. J. Murn: Pesem o ajdi, Ko dobrave se mrače
28. I. Cankar: Na klancu, Martin Kačur
29. I. Cankar: Hlapci, Za narodov blagor
30. O. Župančič: Duma, Z vlakom
31. Federico Garcia Lorca: Vitezova pesem, Mesečna romanca
32. M. Proust: Combray
J. Joyce: Ulikses
33. F. Kafka: Preobrazba
34. S. Kosovel: Slutnja
35. S. Grum: Dogodek v mestu Gogi
36. I. Pregelj: Matkova Tina
37. Prežihov Voranc: Samorastniki, Boj na požiralniku
38. Ciril Kosmač: Tantadruj
39. Karel Destovnik Kajuh: Bosa pojdiva, dekle, obsorej; Slovenska pesem
40. Jean Paul Sartre: Za zaprtimi vrati
A. Camus: Tujec
E. Ionesco: Plešasta pevka
41. S. Beckett: Čakajoč Godota
42. J. Menart: Croquis, Celuloidni pajac
43. Tone Pavček: Še enkrat glagoli
Lojze Krakar: Med iskalci biserov
44.  Kajetan Kovič: Psalm, Južni otok
45. Dane Zajc: Veliki črni bik, Črni deček
46. Gregor Strniša: Večerna pravljica, Vrba
47. Tomaž Šalamun: Stvari, Mrk, Gobice
48. Edvard Kocbek: Črna orhideja
49. Vitomil Zupan: Manuet za kitaro
50. Lojze Kovačič: Prišleki, Resničnost
51. Florjan Lipuš: Zmote dijaka Tjaža
A. Rebula: Senčni ples
52. D. Smole: Antigona
53. Drago Jančar: Veliki briljantni valček

177 Responses to “Urice s knjigo part1 – Domača branja”

  1. mimi8 said

    ja.. a mi lohk pošleš od sartra: zaprta vrata?

    lp(;

  2. mimi8 said

    k ne vem.. kje bi ta dokument loh odprla, če je možn.. izgleda da je to bil komentar.. sm mislna, da so to sporočila namenjena tebe sam ni veze

  3. piatnik said

    Moram priznati, da se mi sploh ni sanjalo, da je tako veliko knjig na ‘razpolago’ za domača branja!
    No, sama bi izključila Turgenjeva, če bi se dalo, ker je bil s strani Gončarova obtožen kraje idej. Zdi se mi pa, da so predložene knjige precej dobre.

    Edinole žaljivo se mi je zmerom zdelo, da so knjige, ki bi jih lahko nekdo orisal že v prvem letniku, ker je na višji intelektualni ravni kot drugi, šele v višjih letnikih. Razporeditev je pa slaba, da.

  4. christooss said

    Hja razporeditev ni slaba. Gre od začetka do konca. Na nek način naredi celoten pregled literature v treh letih

  5. kevin said

    ql

  6. kevin said

    nujn bi rabu zbogom orožje obnovo**pliss

  7. christooss said

    No evo bo to moja naslednja knjiga. Pa bom napisal obnovo za vse k se jim ne da brat. Sam res ne razumem zakaj ne preberete knjig?

  8. špela said

    Pozdrav!
    jaz bi naj imela govorno vajo pri slovenščini in sicer prebrala sem pesem Gregorja Strniše – Vrba, ki jo moram tudi analazirati, ampak moje znanje slovenščine ni ravno na tej ravni, zato bi prosla koga če ima to kje, kaj za poslat.
    hvala neznanec!!
    lp Špela

  9. katja said

    Js pa rabim od cankarja-za narodov blagor če ma kdo za poslat na mejl katka.katya@gmail.com.Rabim pa obnovo, oznako oseb, moje mnenje pa zavrstno vrstno določitev dela.
    Hvala in lp!

  10. Vaseer said

    Pozdrav!
    Bi prosil za obnovo: Puškin: Stotnikova hči
    Če bi se dalo poslati na: vaseer.asgard@gmail.com

    Hvala!

  11. panda said

    Lepooooo prosim, še danes rabim Desetega brata od Josipa Jurčiča obnovo in mnenje.
    Pošlji mi prosim na: zhverca@gmail.com

    Hvala!

    LP

  12. Mojca said

    oj!
    jz bi pa rabla obnovo od Sto let samote, Ime rože pa od Izmišlij lepo prosm.najlepša hvala.
    lp

  13. Andrej said

    Haha, pa logično da si ŠUT dobil če nisi v Dojkah Ajde našel erotike xDDDDD

  14. christooss said

    Hm sori ker je bilo moje znanje okrnjeno, da sem iz besede grud privlekel povezavo z zemljo. 😛

  15. Nina said

    Prosim, če mi lahko pošlješ obnovo pesmi Veliki črni bik in Črni deček od daneta Zajca na mail t3ck4@yahoo.com.
    Hvala.

  16. davor said

    kai mi lahko prosim pošlješ do petka podobe iz sanj obnovo ker rabim z ponedeljek…hvala..davor

  17. tejć said

    ej men rab obnova od puškina-jevgenij onjegin če ma kdo…mi rabi do pongelka

  18. tejć said

    na mail teja__mail.com

  19. janša tisler said

    ej a mi loh pošleš obnovo pikove dame

  20. janša tisler said

    čimprej če bi lh. hvala

  21. žana said

    hey..jz bi p rabla starec in morje kar maš..oznaka,uvrstitev v obdobje,pomen,sporočilo,zvrstna-vrstna določitev,posebnosti..če maš kei =)u roku tega tedna..?hvala..lp

  22. kety said

    kai bi mi lahko poslali obnovo- izbor petih novel od Ivana Preglja do Cirila Kosmača??????
    hvala. lp

  23. kety said

    pa če se da čim prej…hvala še enkrat 🙂

  24. Ana said

    Ola,

    Bi bil tako dober in mi poslal obnovo Ime rože? Res lepo prosim… čimprej – sej veš 😀
    Mail: barle.ana@gmail.com

    Hvala**

  25. meeeLY said

    kaj ma kdo od voranca boj na požiralniku obnovo pa oznako oseb??????? plis naj senda 🙂 mely343@hotmail.com

  26. Mare said

    Živjo!
    a je kakšna možnost dobit obnovo knjige Sto Let Samote od Marqueza?
    sm že prebrskov vse po netu pa nikjer ne najdem!
    Če ma kdo to obnovo nej mi jo plis pošle na iloveburek@hotmail.com
    in to do srede, 2.4.2008, ker morm met takrat že predstavitev!
    Že vnaprej hvala!

    lp, Mare

  27. Sabina said

    Hi!
    Kje možnu dobit od knjige Od Preglja do Kosmača obnove novel, opis glavnih oseb?
    Čimprej, bi prosila,(danes ali jutri). Hvala. Na mail: puma14@email.si.

  28. Doci said

    Bi lahko do jutri dobil detaljno obnovo martina kačurja?

    Vprašanja so zelo čudna…

    -Prikažite,orišite dogajališče v romanu,v kakšne kraje je zgodba postavljena in ali je med njimi kakšna podobnost?Označi tudi posebnosti ljudi,ozračja krajev.
    -Razložite vzroke konflikta,ki je nastal med krajani Zapolja in Martinom Kačurjem-kdo je bil z njim in kdo proti njemu?Zakaj?
    -V ljubezensko-erotičnem razmerju se pokaže moč Martinovih idealov. Primerjajte ljubezensko razmerje Martin-Minka in Martin-Tončka.
    -Pojasnite Martinovo odločitev,da se dokončno odpove razsvetljevanju. Kaj po vaši presoji najbolj vpliva na to? So vzroki zunanji ali izvirajo iz njegove notranjosti?
    -Kako ste sami doživljali spremembe,«razvoj« glavnega lika? Kako bi razložili konec romana? Se vam zdi,da je Cankar povedal kaj o idealih in sanjah tudi za sedanje/prihajajoče generacije?

    Moj email je xxNeithanxx@gmail.com

  29. Ales said

    Pozdravljeni

    Lepo prosim za naslednje obnove (ce jih kdo ima):

    Andrej Hieng: čudežni feliks
    Josip Murn: Pesem o Ajdi, Ko dobrave se mrače
    Ciril Zlobec: Pobeglo otroštvo
    Alojz Gradnik: Pisma (1.,5.,7.pesem)
    Anton P.Čehov: Češnjev vrt

    dalastdon@auspuh.com

  30. swwe said

    lahko prosim za obnovo sto let samote, če ima kdo?

  31. swwe said

    mail: puncek4444@hotmail.com

  32. j-man said

    ej prosm če mi lhku daš od cvetje v jeseni

  33. j-man said

    cvetje v jeseni prosim

  34. Ana said

    živijo
    a bi mi lahko poslal italo calvino:nevidna mesta ?
    že vnaprej hvala
    čau

  35. martina said

    a ma kdo obnovo od Ivana Tavčara.cvetje v jeseni plissss nujno bi rabla poplačam mu kdo mi jo pošlje

  36. Rok said

    Pozdrav!
    Bi prosil za obnovo: Puškin: Stotnikova hči
    prosim pošlji na neznano8@gmail.com

  37. Jasna said

    a mi lahk pošleš ANDREJ HIENG:ČUDEŽNI FELIKS? prosim

  38. Jasna said

    a mi lahk pošleš ANDREJ HIENG:ČUDEŽNI FELIKS? prosim.
    pa čimprej prosim. je nujno 🙂

  39. Rok said

    oprosti prej sem se zmotil email

    Bi prosil za obnovo: Puškin: Stotnikova hči
    prosim pošlji na neznano78@gmail.com

  40. Urška said

    Hej:D
    Mi pošleš obnovo Lojze Kovačič: Resničnost. Prosim:D
    mail: urkak953@gmail.com

  41. anita said

    hei a mi lahko kdo pošlje obnovo čudežni feliks prosim:)HIENG

  42. anita said

    hei a mi lahko kdo pošlje obnovo čudežni feliks prosim:)

  43. anita said

    hei a mi lahko kdo pošlje obnovo HIENG-čudežni feliks prosim:)

    meil:nitka.stabla@gmail.com

  44. Nenad said

    a lahk tud men kdo pošlje obnovo od čudežnega felksa plis?

    mail: nenadpanicster@gmail.com

  45. Benjamin said

    Tudi jaz bi lepo prosil če bi mi nekdo poslal obnovo Čudežnega Feliksa.

    email: beni.kastelic@gmail.com

  46. smejalni said

    Hej,
    morem reči, da si prebral celo zakladnico, bi mi morda lahko poslal obnovo odIvana Cankarja : Lepa Vida, in sicer na smejalni@gmail.com

    ~zahvaljujem se ti vnaprej 🙂

  47. katarina said

    oj…a bi lah še dons dubila plis obnovo od lojzeta kovačiča resničnost oz vse u zvezi s to knigo obnovo,oznake pliiiis na mail katarina.bozic1990@gmail.com

  48. Laura said

    kaj ma kdo slučajno obnovo Notredamskega zvonarja?? nujno!! piši na hello.lauraa@hotmail.com

  49. Jasnaa said

    a bi mi lahko kdo poslau obnovoo Čuzežni Feliks….nujjnooo! na: jasna.omercic@hotmail.com

  50. Nina said

    bi mogoce lahko poslou obnovo od Lojze kovačič – resničnost..prosim.. ? niny_00_@hotmail.com

  51. p3t3r said

    men nej tud nekdo prosim pošle obnovo čudežnega felika
    če se da po poglavjih vam bom zelo hvaležen

    peter18skubic@gmail.com

  52. Alen said

    Jaz bi tud prosil za obnovo čudežnega feliksa

    grenium@gmail.com

  53. Dabl said

    Jest bi tud čimprej obnovo za Čudežni Feliks…hvala

    dkepic@gmail.com

  54. Janko said

    Tudi jaz bi prosil za čudežnega felixa….

    Hvala že vnaprej!

    Lp

  55. Janko said

    Aja… 😀

    kriplson@gmail.com

  56. Bunny said

    Js bi tut prosila za obnovo čudežnega feliksa na naslov bunny666@email.si .
    Hvala.

  57. matej said

    a mi lohk kdu posle na mejl(lakota.freerider@gmail.com) obnovo od resnicnost

  58. Matej said

    Lepo prosim, če mi kaka dobra duša pošlje obnovo Lojzeta Kovačiča: Resničnost.
    moj mail – matejev.blasko@gmail.com

    Hvala

    LP

  59. Jure said

    Prosim za obnovo čudežnega feliksa. Moj email t.jure@hotmail.com
    hvala

  60. Mlubej said

    Obnova čudežni feliks prosim 😀 na lubej.matic@gmail.com

  61. bojan said

    Zdravo!
    a lahko prosim za obnovo Čudežni Feliks…hvala

    bojan.zupanc@hotmail.com

  62. Barbie said

    A bi lahko prosim en poslal obnovo Čudežnega Feliksa na heidi.kitty@hotmail.com
    hvala

  63. Crash said

    Lp,

    Te lahko prosim za obnovo Andrej Hieng: Čudežni Feliks na email: crash.owned@gmail.com.
    Hvala

  64. Nina said

    Zdravo,

    tudi jaz bi prosila za obnovo Čudežnega Feliksa na mail: zhverca@gmail.com

    Hvala

  65. Suzana said

    Zdravo!
    Jaz tudi prosim, za obnovo Čudežnega Feliksa, če ima kdo 🙂
    na suzana.invest@gmail.com
    Hvala

  66. Tinaa said

    Zdravo!
    prosila bi za obnovo čudežni feliks:D
    HVALA!
    email:tinceq_binceq@hotmail.com

  67. katarina said

    a bi lah plissss dubila od ivana tavčarja VETJE V JESENI
    katarina.bozic1990@gmail.com

  68. blaž said

    zdravo.
    a bi lahko gdo poslal obnovo za čudežnega feliksa:D:D

    hvala, LP

  69. blaž said

    zdravo.
    a bi lahko gdo poslal obnovo za čudežnega feliksa

    hvala, LP

    skaner__@hotmail.com 🙂

  70. Tina said

    Oila.

    Tudi jst bi prosila za obnovo Čudežnega Feliksa, če se da po poglavjih.
    Hvala.

    Mail: princess_tina@email.si

  71. Erđo said

    LP
    Js bi tud prosu za obnovo od Čudežnega Feliksa.
    Hvala.

    erzen_matic@hotmail.com

  72. Unknown said

    Men tut Feliksa.
    Hvala.

    tilen.tomazic@gmail.com

  73. Unknown said

    A mi lahko kdorkoli pošlje Čudežnega Feliksa?
    Prosm. Nujno.
    Hvala.

  74. Dominik said

    Lepo bi prosu če mi kdorkoli lahko pošlje obnovo Čudežnega Feliksa.

    dok@dr.com

    Hvala :))

  75. Maja said

    Hey, a bi mi loh plis kdo poslou Čudežni Feliks obnovo al pa še bolš po poglavjih?

    winter_wolf_182@hotmail.com

    hvala!

  76. Tomo said

    A mi kdo lahko poslau obnovo Lojze Kovačič: Resničnost?

    fma_metal@yahoo.it

    hvala! :>

  77. Urša said

    Oj, tolkrat kot sem na tej strani zasledila besedico Čudežni feliks, je nisem na celem netu..

    hja, jaz bi tudi mela obnovo, če seveda obstaja 🙂

    katastrofejsn@gmail.com

    lp, pa hvala

  78. Klemen said

    Kot mnogi poprej bi tudi jaz lepo prosil za Čudežnega feliksa.

    Hvala že vnaprej.

    bbutala@siol.net

  79. Marko said

    Jaz bi pa prosil za Tristana in Izoldo, če so slučajno poleg oznake oseb ali kaj podobnega. Moj naslov je v.marko1@gmail.com
    Hvala!

  80. katja said

    jst bi tut prosila, če mi lahk na mail pošle nekdo obnovo od čudežnega feliksa… 😛

    mail: basket00girl@hotmail.com

    hvalaaaa :D:D

  81. Manca said

    hm… ja, tud men bi feliks pršou prov če se da. kr na manca.strucelj@gmail.com.
    najlepša hvala.

  82. Anja said

    Prosila bi za obnovo čudežni feliks:)
    Najlepša hvala

  83. sanči said

    jst bi tut prosila, če mi lahk na mail pošle nekdo obnovo od miklove zale (jakob sket)

    meil:sanchyka73@hotmail.com

    hvala 😀

  84. krlinca said

    jst bi vas tud zelo lepo prosila če mi eden pošlje obnovo čuežnega feliksa-andrej hieng…
    pa čimprej kejr nujno rabim…
    hvala že vnaprej

  85. krlinca said

    aja še mail pozabla dat..
    krlinca@gmail com

  86. david said

    ali lahko prosim posljes obnovo od Čudežnega Feliksa valenti40@gmail.com
    bi prosiu po poglavljih, ce ni pa tudi drugace 😀

  87. bizzy said

    a ima kdo obnovo čudežnega feliksa ?
    če jo ima naj mi jo pošle na bizjak.zan@hotmail.com
    hvala vnaprej =)

  88. Anja said

    živjo. jaz bi prosila za Andreja Hienga: Čudežni Feliks.
    Lepo prosim.
    Hvala
    Anja

  89. Anja said

    aja pa na mail: love10091991@hotmail.com prosim:)

    hvala

  90. MatjaS said

    Hey,
    Bi lahko dobil obnovo ANDREJ HIENG:ČUDEŽNI FELIKS in Austen, Jane: Prevzetnost in pristranost prosim. kolikor hitro se da 🙂
    Hvala

  91. MatjaS said

    na naslov hauptman_mat@hotmail.com 🙂

  92. Edina said

    js bi tudi lepo prosila ce mi lahko posles obnovo cudezni feliks (andrej hieng) in pa privzetnost in pristranost (jane austen) ….naslov : edina.007@gmail.com

  93. daly said

    jaz bi se potem tudi prosil za obnovo cudezni feliks (andrej hieng) in pa privzetnost in pristranost (jane austen) ….naslov :

    dalyzigi@gmail.com

  94. Sbaron said

    Enako bi prosil, če bi se dalo, da mi nekdo prosim pošlje obnovo od Čudežnega Feliksa (Andrej Hieng).

    Mail: shadow.baron@gmail.com

  95. Tadyka said

    jaz bi tud prosla za obnovo Čudežnega Feliksa in Prevzetnosti in pristranosti. hvala!

    mail: ytadejay@gmail.com

  96. Lalaloves said

    Išče se podrobna obnova Čudežnega Feliksa. Kdor jo ima, naj jo prosim pošlje na
    from_russia_with_luw@hotmail.com
    Če ma kdo še Prevzetnost in pristranost- se priporočam. 🙂

  97. Rebeka said

    heey!
    mi lahko kdo pošle obnovo čudežnega feliksa prosim!!
    mail: rebeka.kavcic@gmail.com
    hvaaallaa!

  98. Spela said

    js bi tud prosla če mi lahk kdo pošle obnovo čudežni feliks pliz 😀
    pa čimprej….
    mail: spellchika@gmail.com

  99. Andrej said

    NUJNO!!!
    lahko tud men kdo pošlje obnovo čudežni feliks
    prosim!!!
    mail: andrej.poklar@gmail.com

  100. ENA said

    živjo…js bi pa lepo prosila za obnovo od G.G.MARQUEZ: sto let samote
    ce mi lahko kdo posle na mail: irena__pranjic@hotmail.com
    hvala!

  101. Lucija said

    zdravo 🙂 .. jaz bi vas pa lepo prosla, če ima kdo obnovo ob mollierobega namišljenjega bolnika, naj mi jo pošlje na lucija.selinsek@hotmail.com.. prosim =) .. hvala že v napre

  102. Lana said

    Živjo.
    Lep obi prosla za obnovo Notredamskega zvonarja, Victor Hugo.
    mail: lancaa1@gmail.com
    Hvala.

  103. Martin said

    Zdravo, bi mi lahko poslal obnovo od Puškinove Pikove dame.
    mail: mart1.freak@gmail.com
    Najlepša hvala.

  104. anica said

    živijo! kaj mi prosim lahko kdo pošlje obnovo DRAGO JANIČAR- GALJOT.

  105. anica said

    na mail bjondaani@gmail.com

  106. anica said

    hej a mi lahko prosim obnovo Drago Janičar Galjot pošleš nujno rabim……..

  107. Borut said

    hej nujno rabim obnovo gospodične julije če mi lahko pošleš prosim na babic.borut@gmail.com že v naprej se ti zahvaljujem!

    • mateja said

      Jaz pa bi rabila več obnov za naslednje knjige,če mi lahko ko pošlje.Janez Menart:Croquis,Tone Pavček:Pesem o zvezdah,
      Kajetan Kovič:Južni otok,Dane Zajc:Črni deček,Gregor Strniša:Večerna pravljica,Svetlana MakarovičZeleni Jurij,
      Tomaž Šalamun:Maline so in Gobice,Vitomil Zupan:Menuet za kitaro,Pavle Zidar:Sveti Pavel,Lojze Kovačič:Svita se(Ljubljanske razglednice),
      Dušan Jovanovič:Generacije,Drago Jančar:Veliki briljantni valček,Lojze Kovačič:Prišleki.
      Na mail mateja.regula@gmail.com najlepša hvala

  108. Matej said

    rabil bi še danes obnovo od I. Cankar – Za narodov blagor na mail: bicy88@gmail.com
    Hvala

  109. Teja said

    Živjo! rabla bi obnovo knjige Gabriel Garcia Marquez: Sto let samote, če bi se jo dal dobit dons al pa ju3? moj mail: teja.medle@gmail.com

    Hvala 🙂

  110. Petra said

    Hey!
    Mi lahko prosim pošlješ obnovo Notredamskega zvonarja (Victor Hugo) (lahko še karkoli drugega zraven.. nikoli neveš kdaj se rabi.. lahko kar vse če ne vzame preveč časa =) )
    Hvala in LP =)

  111. Anja said

    Hey! Nujno bi potrebovala Svita se od Kovačiča. Hvala! Lp.

  112. bago said

    a ta stran je še aktivna??

    js bi nujno rabu JANE AUSTEN: RAZSODNOST IN RAHLOČUTNOST !

    muskotelc.si@gmail.com -mail!

    hvala!

  113. zvonko said

    Jst bi nujno rabil obnovo Notredamskega Zvonarja, prosim da mi pošlješ na naslov destroyer-1994@hotmail.com

  114. mitja said

    a bi se dal dobit obnovo od Puškina: Stotnikova hči?

  115. Ana said

    Bi lahko dobila Strindberg : Gospodična Julija prosim ? mail: annciii@gmail.com
    hvala 😀

  116. mateja said

    js bi mela pa romeo in julija: oznaka oseb in mnenje, lahko pa tudi obnova: novakmateja9@gmail.com

  117. blaž said

    Jst bi nujno obnovo Notredamskega Zvonarja, prosim če mi pošlješ na naslov blaz.mesner@gmail.com

  118. Tina said

    Živjoo,
    a mi lahko pošleš na tina.slejko@gmail.com obnovo Notredamskega zvonarja.
    Hvala!

  119. mali said

    Ej, mogoče veš, kje se da dobiti celotno novelo o sokolu na spletu, da jo kopiram v word datoteko?

  120. polde said

    Lep pozdrav! Nujno bi rabil obnovo Gospodična Julija od Strindberga.
    Prosim, če lahko še danes
    Hvala

  121. polde said

    Lep pozdrav! Nujno bi rabil obnovo Gospodična Julija od Strindberga.
    Prosim, če lahko še danes
    Mail: tadej.fortin@gmail.com
    Hvala

  122. Vesna said

    Lep pozdrav! Nujno bi rabil obnovo Gospodična Julija od Strindberga.
    Prosim, če lahko še danes =)
    Mail: verdenature@gmail.com
    Hvala!
    Lp

  123. Sara said

    Jaz bi nujno nujno potrebovala obnovo Hugo: Notredamski zvonar. Prosim če jo lahko prejmem do nedelje! Hvala, lp

  124. Lea said

    lp, tudi jaz bi nujno potrebovala obnovo Hugo: Notredamski zvonar, saj moram narediti referat za oceno, vendar moje znanje slovenščine in pisanje obnov ni na vrhuncu. :s

    email: lea.volcjak@gmail.com

    hvala vnaprej! :DD
    lp, Lejči. ❤

  125. jerry said

    Lep pozdrav. Jaz bi nujno rabil opis oseb od Cankarjeve drame za narodov blagor. Če bi mi lahko poslali na jernej_lisjak@hotmail.com

    Hvala, LP

  126. alma said

    heei tud jst bi rabila obnovo notredamskega zvonarja a mi lahko kdo pošle na mail alma.kredoivc@hotmail.com proooosim!

  127. Tjaša said

    heeej,
    js nikjeer ampak res nikjer ne najdem obnove 100 let samote
    mam jo pa za referat in bi res rabla mal pomoči,
    pa teh stilnih značilnosti in to.. prosim če bi se dalo to men poslat na meil

  128. nik said

    živjjo,
    jst bi pa ful rabu obnovo victor hugo notredamski zvonar 🙂
    in te prosm da mi posls na mail: kokoska95@gmail.com
    res ful ti hvala

  129. รายได้เสริมทางเน็ต…

    […]Urice s knjigo part1 – Domača branja « Christoossov pasijon[…]…

  130. Blaž said

    živjo
    Prosil bi te če mi lahko pošlješ obnovo knjige Resničnost: Lojze Kovačič, pa tudi vse v zvezi s to knjigo, oznake, mnenja…na mail blaz.ukmar@gmail.com
    Čim hitreje kot se da.
    ful ful hvala 🙂
    Lp

  131. elli said

    hej hej
    lepo bi te prosila če mi pošlješ obnovo: aleksander puškin : pikova damana elli.rupnik@gmail.com
    in en velik hvala 🙂
    lp

  132. kkk said

    Živjo. Lepo bi prosila za obnove Bratje Karamazovi, Oblomov in Očetje in sinovi. Hvala! na mail: kaya_tratnik@hotmail.com

  133. elvira said

    Zivjo.Lepo bi prosila ce mi posljes obnovo: Izidor Cankar: S poti
    mail: elvira_h_94@hotmail.com

  134. Great weblog here! Additionally your website quite a bit
    up fast! What host are you the use of? Can I get your associate hyperlink for your host?
    I want my site loaded up as fast as yours lol

  135. Cathy said

    Hi there to every body, it’s my first visit of this webpage; this website consists of amazing and actually excellent information designed for readers.

  136. Karmen said

    Živjo,

    vidim da je že kar nekar časa preteklo od tvoje objave, tako da upam, da boš sporočilo prijel.
    Lepo bi prosila za obnovo romana Resničnost – Lojze Kovačič, oz. vse v zvezi z romanom.
    Mail: karmenmeze@gmail.com
    Najlepša hvala,
    lp

    Karmen

  137. Charline said

    Attractive section of content. I just stumbled upon your site and in accession capital to assert that I
    get actually enjoyed account your blog posts.

    Anyway I’ll be subscribing to your augment and even I achievement you access consistently rapidly.

  138. Janie said

    I read this paragraph fully about the comparison of most recent and previous technologies, it’s awesome article.

  139. Genie said

    The particular slots of fortune back-up and support can be dedicated
    to his or her buyers. His or her rivalry is usually rigid, nevertheless slots of fortune increases above the
    rest. Thankfully, slots of fortune has a unique cope with Visa and Mastercard that permits gamers from the U.

  140. It’s a shame you don’t have a donate button! I’d most certainly donate to this superb blog! I suppose for now i’ll settle for bookmarking and adding your RSS
    feed to my Google account. I look forward to brand new updates and will talk about this blog with my
    Facebook group. Talk soon!

  141. tejca said

    holja, a bi se dal dobit obnovo notredamskega zvonarja HVALA 🙂 (teja.cej@gmail.com)

  142. Your means of describing everything in this piece of writing is in fact good,
    all be able to simply understand it, Thanks a lot.

  143. It’s nearly impossible to find knowledgeable people about this subject, but you seem like you know what you’re talking about!
    Thanks

  144. web said

    Hello, I log on to your blogs daily. Your story-telling style is witty, keep up the good work!

  145. Jessie said

    Woah! I’m really digging the template/theme of this site. It’s simple,
    yet effective. A lot of times it’s very hard to get that “perfect balance” between superb usability and visual appearance. I must say you’ve done a great job with this.

    Also, the blog loads extremely fast for me on Chrome. Excellent Blog!

  146. You actually make it seem really easy along with your presentation but I find this topic
    to be actually one thing which I think I might by
    no means understand. It kind of feels too complex and very extensive for me.
    I’m having a look ahead in your next put up, I will attempt to get the cling of it!

  147. What’s up, this weekend is pleasant in support of me, because this point in time i am reading this enormous educational paragraph here at my home.

  148. Tanya said

    Heya i am for the primary time here. I came across this board and I find It really useful & it helped me out a lot.
    I’m hoping to offer something back and aid others such as you helped me.

  149. It’s very simple to find out any topic on web as compared to textbooks, as I found this piece of writing at this web page.

  150. Hi there this is somewhat of off topic but I was wondering if blogs use WYSIWYG
    editors or if you have to manually code with HTML.
    I’m starting a blog soon but have no coding skills so I wanted to get advice from someone with experience. Any help would be enormously appreciated!

  151. Lowell said

    Thanks for another fantastic post. Where else may just
    anyone get that type of info in such an ideal manner of writing?

    I’ve a presentation next week, and I’m on the look for such info.

  152. I am not saying very sure i agree just what statements you
    will be making, however you have a honest factor concerning dermaroller onde comprar portugal

  153. Robby said

    Hi everyone, it’s my first visit at this web page, and article is genuinely fruitful in support of me, keep up posting such content.

  154. Hello my friend! I wish to say that this article is awesome,
    great written and include almost all significant infos.
    I would like to look more posts like this .

  155. I am genuinely grateful to the owner of this site
    who has shared this enormous post at at this time.

  156. D.O.T Hack said

    What’s up to every body, it’s my first go to
    see of this weblog; this webpage includes remarkable and really fine data in support of visitors.

  157. Hello it’s me, I am also visiting this site on a regular basis, this site is in fact nice and the users are genuinely sharing fastidious thoughts.

  158. Hi there! Do you know if they make any plugins
    to assist with SEO? I’m trying to get my blog to rank for some targeted keywords but I’m not seeing very good results.
    If you know of any please share. Thank you!

  159. I’m really inspired with your writing abilities as neatly as with the structure for your weblog. Is this a paid topic or did you modify it yourself? Anyway keep up the nice quality writing, it is rare to see a great blog like this one these days..

  160. viagra said

    The post provides verified useful to us. It’s very informative and
    you’re certainly quite educated in this area. You get exposed my face for you to various views on this particular matter together with intriquing, notable and sound content material.

  161. gb14.com said

    It is no secret that one of the most vital aspects for
    successful website design is to convert PSD to HTML.
    Here the project is analyzed negotiating the turn around time.
    This is a beautiful template in a pale champagne color with wine accents and a chocolate brown text layout.
    It can be checked by considering customers’ references, samples of completed projects, and a number of repeat orders. Now we follow the similar steps with all the sections we have cut up and saved. Whether you are a small business or a large one, this psd to wordpress will be really helpful.

  162. Sherri said

    great issues altogether, you simply won a new reader. What could you suggest in regards to your submit that you just made a few days ago?
    Any sure?

  163. viagra said

    This design is incredible! You most certainly know how to keep a reader amused.
    Between your wit and your videos, I was almost moved to start my own blog (well, almost.
    ..HaHa!) Excellent job. I really enjoyed what you had to say, and more than that, how you presented
    it. Too cool!

  164. levitra said

    Wow, that’s what I was seeking for, what a material! present here at this webpage, thanks admin of this website.

  165. You really make it seem so easy with your presentation but I find this topic
    to be really something that I think I would never understand.
    It seems too complicated and very broad for me. I’m looking forward for your next post, I’ll try to get
    the hang of it!

  166. levitra said

    Thank you for every other wonderful article. The place else may anyone get that kind of information in such a
    perfect method of writing? I’ve a presentation next week, and I’m at the look for
    such information.

  167. Hello! This is kind of off topic but I need some guidance from an established blog.

    Is it difficult to set up your own blog? I’m not very techincal but I can figure things out pretty fast. I’m thinking about setting up my own but I’m not sure where to begin. Do you have any tips or suggestions? Thank you

  168. フルラ+p

  169. Aloe vera mustn’t be taken directly from a plant as it
    might be polluted only accredited aloe vera liquid ought to be taken.
    Cinnamon Cinnamon contains a a potent agent that neutralizes acid.
    In fact this method of treating chronic heartburn is probably faster,
    more effective and cheaper than reaching for an over
    the counter remedy or using prescription medicines.

  170. These are in fact impressive ideas in on the topic of blogging.
    You have touched some fastidious points here. Any way keep up wrinting.

  171. It only took a feω minutes to install the program, and an added bonus is
    that I didn’t need to restart my computer once the installation was donе.
    Continue doing this over the course of a few days, and begin to рut uρ a little pen-pal
    relationship with them again. It is just like the aіr we bгeathe, we don’t value them but wе wіll know hoω impοrtant it iѕ when we run out of it.

  172. I lߋve your blog.. very niϲe colors & theme. Did you create thiѕ website yοurself or did you hire someone to do it for you?
    Plz reply as I’m looking to cοnstruct my own Ƅlog and woulԀ like to
    find οut where u got this from. many thanks

Leave a Reply

 
