Christoossov pasijon

Težave s križi nekega naključnega mimoidočega

Vsi inštaliraje Edgyja

Posted by christooss na 4 oktober 2006

No danes sem končno mel čas, da sem se spravil v clean install nove verzije moje najljubše distribucije Ubuntu.

To je pa res neverjetno. Prvič me je resnično šokiralo, da se je sistem zagnal v 20sec. Neverjetno. Prej je za isto opravilo porabil okroglo minuto. Resnično Upstart, ki je zamenjava za stari init, dela čudeže. Restarti in že si not. Plus vsi menuji so končno ratali odzovni. Sedaj se s svetlobno hitrostjo približuje KDEju, ki je v tej stvari izpiljen do konca. No uglavnem tudi nova Firefox 2.0 xxx beta se odreže pri hitrosti. Enako lahko trdimo za večino noviteti in staritet.

Mal drugačen je tudi izgled. Spremenjen login zvok (Zame še vedno preveč basov potem začne hrumet če maš zvočnike do konca), spremenjen GDM, spremenjeno odzadje itd. Uglavnem bombončki vendar sprememba v pravo smer.

Edini bug, ki sem ga opazil je neko čudno odpiranje nautilusa. Moram raziskat če je to bug al noviteta saj mislim, da si Ubuntu zapomni, kateri programi so bili npr. ob ponovnem zagonu prižgani. To pa so res samo moja domnevanja. Nemorem probat, ker downlodam 200 MB popravkov.

Hm pa čudno se mi zdi da Flash dela po defaultu. To je pa nevem res čudno. Moram izbrskat če je Flash 7 ratal FOSS.

Seveda pa še ni poštiman zvok. Če poslušaš musko v npr. Rythboxu potem ne dela flash. Arggh to se vleče že od začetka tele distribucije. Ampak kul sej smo itak navajeni malih problemčkov.

NEVERJETNO dela tipkovnica. Greš preprosto v Sistem > Nastavitve > Tipkovnica izbereš Slovensko tipkovnico in DELA. Neverjetno. To bi sicer moglo bit že poštimano prej ampak Better late than never.

To bi bilo zaenkrat vse. Ampak resno INŠTALIRAJETE UBUNTU 6.10

One Response to “Vsi inštaliraje Edgyja”

  1. […] Fawn – Ubuntu 7.04 February 6th, 2007 — christooss Četrtega oktobra sem začel preiskušati takratšnjo najnovejšo različico Ubuntu Edgy Eft. Z današnjim dnem (upa, […]

Leave a Reply

 
