Christoossov pasijon

Težave s križi nekega naključnega mimoidočega

Brada

Posted by christooss na 7 oktober 2006

No danes sem se po točno treh mescih obril. Mel sem cko Božiček stajl brado sam, da ni bla siva 🙂

Zdej sem popolnoma golobrad. Upam, da bo sprememba brade mela pozitivev učinek na moje šolanje, ker u bistvu sem si rekel, da se ne bom ubril dokler ne naredim prvega letnika faksa. Zdej nabijam tale prvi letnik tu much dolg.

Letos se pa res začnem učit

P.S Bom probal dobit kšno slikco moje brade. Žal obstaja samo slikanje z digitalcem cko, da slika ne bo prov lepa/kvalitetna.

P.S.S.Nujno rabim Digitalca

Leave a Reply

 
