Christoossov pasijon

Težave s križi nekega naključnega mimoidočega

Pearl Jam Zagreb bootleg

Posted by christooss na 22 oktobra 2006

Izšel je “uradni” bootleg koncerta skupine Pearl Jam iz Zagreba. Hudo. Obljubil sem, da bom opisal kako je bilo na koncertu pa sem pol mal pozabil, mal se mi pa ni dalo.

No sedaj se z novico oddolžujem vsaj fanom, ki niso mogli biti na koncertu. Kvaliteta je super. Obstajajo pa seveda tudi naslovnice 🙂 Moram mal poslušat če se mene sliši, ko ploskamo. Gotovo se, vendar samo resnično neartikulirano.

Kako je bilo na koncertu? Po takem koncertu si človek reče:”Zdej pa lahko umrem.” Bil je moment na koncertu, ko se nisem zavedal množice in sem bil popolnoma notr. Po glavi se mi je pa motalo samo, kako je možno, da mi toliko let oboževana skupina tukaj in sedaj igra. Še vedno ne morem s čisto glavo pisat o koncertu. Preveč emocij, ki letajo iz ene strani glave v drugo.

Ravno sem dobil bootleg in zdej bom res v happy stanju zaspal. Temule postu dodajam par slikc upam pa da bom mel časa in voljo, da jih objavim še več.

Kako dobiti bootleg? khhm khmm mula khm khm Pearl Jam Zagreb khm khm

Slikce:

dsc_0059.jpgdsc_0067.jpgdsc_0073.jpgdsc_0105.jpgdsc_0031.jpgdsc_0161.jpg

Oddajte komentar

 
