Christoossov pasijon

Težave s križi nekega naključnega mimoidočega

Flickr

Posted by christooss na 24 oktober 2006

Končno sem se spomnil geslo za račun na Flickrju. Flickr je ena fina reč, ki shranjuje slike na nekem računu, ki ga je uporabnik ustvaril. Seveda obstajajo strani a la shrani.si vendar le te odstranijo sliko pa cca. enem mesecu. Zato zame in mnogo drugih to ne pride v poštev.

Na Flickr se preprosto registriramo. Če imate že Yahoo account mislim, da registracija ni potrebna. Po registraciji se prijavimo in že lahko uplodamo. Potem slike preprosto linkamo in vse kar se z njimi počne🙂 Fino je tudi, da lahko napišemo direktno na sliko opombe.

Če vam še vedno ni jasno kaj je Flickr. Flickr = YouTube za slike

Sedaj bom tja postavljal večino slik, ki jih uporabljam na tem blogu in še ostale. Tako, da če boste preiskali moj predal(ne še sedaj. Sedaj je noter 6 slik :P) boste odkrili popolnoma vse o meni.

P.S. Do mojega računa dostopate s klikom na Flickerjev bannerček v desnem stolpcu.

One Response to “Flickr”

  1. Hirkani said

    Sama uporabljam slovensko Marelo, ki mi je zelo všeč🙂
    Lepo te prosim, da popraviš link v blogorli, sem se preselila🙂

Leave a Reply

 
