Christoossov pasijon

Težave s križi nekega naključnega mimoidočega

VCR meets GNU/Linux – drugich

Posted by christooss na 5 december 2006

Končno mi je uspel v pogon spraviti TV kartico. Res je bilo preprosto

sudo rmmod bttv
sudo modprobe bttv card=39 tuner=0

Potem sem pa samo pognal KdeTV. To sicer ne bo moja izbira ampak xawtv nekej ne dela, tvtime mi je pa zamrznil celotni sistem. Mogoče je blo slednje moja napaka. Bom ugotovil. Ga moti Nvidia grafična kartica. V KdeTV se je odprl čarovnik za kanale. Izbral sem Television vhod in PAL standard. Nato naprej in nato izbor evrope-east območja in po nekaj minutah zaznavanja kanalov mi je uspelo pregledat večino kanalov na kabelski.

Trenutno mi ne deluje zaznavanje kanalov na sobni anteni vendar tega sploh ni za pričakovat; predvsem zaradi kvalitete le te.

No TODO lista se je malo povečala: dobiti moram televizijski kabel in razdelilec, da bomo lahko vsi cimri v več sobah ogledovali kvalitetni program.

p.s. daljinec pa še kar ne dela😦

p.p.s bom objavil screenshot KdeTVja v akciji

p.p.p.s spremenil sem ime projekta na VCR meets GNU/Linux

Leave a Reply

 
