Christoossov pasijon

Težave s križi nekega naključnega mimoidočega

Christoossov pasijon round up – 3000 obiskov

Posted by christooss na 6 december 2006

Danes ponoči sem presegel magično številko 3000. !!3000 klikov!! V tem času od klika 1 sem si pridelal nekaj rednih bralcev. Veliko teh ljudi me sicer osebno pozna ampak to ni toliko pomembno😛

Upam, da vas zadovoljujem s kvaliteto pisanja in pogostostjo objav. Obstajajo sicer “tisti dnevi v mesecu” v katerih nič ne pišem. Upam, da to rednega bralca ne zmoti preveč.

V tem času sem začel pisati skupke besed, ki mejijo na literaturo. Trenutno so to krajši odlomki v prihodnosti pa upam v inspiracijo za pisanje esejev.

Blog je rahlo skrenil s začrtane poti. Nisem pisal toliko o slovenski politični problematiki. Mogoče je razlog ravno prezasičenost ostalih blogov in časopisja, da bi se mi dalo o tem sploh pisat. Mogoče tudi bralec ne bi bil vesel, če bi še na mojem blogu prebiral že 100 krat povedane stvari o slovenskih politikih.

Osredotočil sem se predvsem v čim pravilnejšo uporabo slovenskega jezika. Res je, da dostikrat uporabim tujko in rahlo narečno izrazoslovje. Trudil se bom, da bo tega čim manj

V prihodnosti upam na povečanje števila komentarjev. Povprečje trenutno je 1 komentar na mesec. Prosim pišite😛

Sedaj sem začel tudi projekt VCR meets GNU/Linux. Razvoj projekta lahko spremljate tako v objavah na blogu kot tudi na posebni strani projekta. Enako velja tudi za to Pišite če imate ideje, kritike ali samo mnenje.

3 Responses to “Christoossov pasijon round up – 3000 obiskov”

  1. napsy said

    Hura! En slovenski blog več, ki ga bom z veseljem čital :=)

  2. christooss said

    No upam da boš tako reden obiskovalec kot sm jst tvojega🙂

  3. Hirkani said

    Evo, se javljam po dolžnosti, da bo kakšen komentar več🙂

    p.s. izredno mi je všeč nova tema tvojega bloga, čudovita je!

Leave a Reply

 
