Christoossov pasijon

Težave s križi nekega naključnega mimoidočega

VCR meets GNU/Linux tretjich

Posted by christooss na 17 januar 2007

No od sedajle naprej je moj računalnik v testni zoni.

Projekt, ki že dalj časa poteka v moji glavi in nekaj manj časa v moji sobi, dobiva nove razsežnosti. Po zadnjem oglašanju kjer sem opisal namestitev in delovanje TV kartice je čas, da se osredotočim na glavno programsko stvar. To je seveda backend z imenom MythTV

Po rahlem par sekundnem odločanju sem ga namesto njegovega konkurenta Freevo izbral na podlagi mnogih dejavnikov. Mogoče najpomembnejši je popularnost. Popularnost prineseta vsaj eno dobro stvar t.j. več razvijalcev. In več razvijalcev pomeni boljšo programsko opremo (ni povsem splošno vendar se v veliko projektih pozna manjko razvijalcev)

Poskusil, ga bom spravit v delujoče stanje že danes (imam cca 23 ur in 40 minut). Poročanje sledi. Trenutno vam lahko ponudim samo par screenshotov iz Uradne strani. Uporabniki Siola in T2ja pripravite robčke!

 

Leave a Reply

 
