Christoossov pasijon

Težave s križi nekega naključnega mimoidočega

Nov mobitel

Posted by christooss na 20 januar 2007

Danes sem podpisal pogodbo s Simbilom in ob enem kupil (z aneksom seveda) nov telefon.

Benq-Siemens E61: Specifikacije in uradna stran

Telefon je take Ubuntu barve🙂 Glavni razlog, zaradi katerega sem se odločil za nakup, je MP3 predvajalnik in priložena 1GB kartica MiniSD. MP3 predvajalnik deluje povsem zadavoljive. Ima par prednastavljenih frekvenčnih nastavitev. Izbral sem Rock, ker se najbolje slišijo vsi toni. Seveda zvok ni najkvalitetnejši a vendar se ponavadi s telefonom gibljem po mestu, kjer tudi predvajalnik najboljše kakovosti odpove. Super funckionalnost so tudi gumbi za predvajanje (Play, Pause, Naprej, nazaj in gumbi za glasnost) so na vrhu telefna. Sicer še nisem sprobal, kako izgleda ukazovanje MP3 predvajalniku, ko je tipkovnica zaklenjena.

Sicer mi je vseeno neverjetno kako lahko MiniSD kartica stane cca. 40 €, ko pa sem jo dobil s telefonom je bila v bistvu zastonj. Za telefon sem odštel 20€.

Telefon ima tudi fotoaparat vendar od njega nisem pričakoval kvalitete. VGA resolucija ni višek tehnologije vendar za ta cenovni razred normalna (čeprav se ne bi branil miljonske resolucije). Sedaj, ko je tema in svetijo luči, je popolnoma premalo svetlobe in slike so zelo temne. Zato bom jutri dodal slike iz telefona. Mal narave mal tega ipd. Zanimivo mi je vseeno, kako so lahko tako zbrkljane barve. Ampak ni panike. Fotoaparat ni glavna stvar. Važno je, da se lahko zgovarjam brez problemov.

Največji minus, ki ga trenutno vidim je en čuden Jack za slušalke. Kar pomeni: Nobenih drugih slušalk. Je pa res, da lahko priložene slušalke uporabim, kot set za prostoročno telefoniranje. Sicer bi jih rahlo drugače dizajniral (položaj mikrofona in gumba je previsoko) ampak če bodo služile svojemu namenu. Prav. Aja pa slušalke bi dal v oranžno barvo in ne v staromodno črno.

Sedaj imam telefon 12 ur in zaenkrat sem zelo zadovoljen.

Jutri pa par slikc. Če ne drugega, da vidite, o čem sem pravil glede kvalitete.

Leave a Reply

 
