Christoossov pasijon

Težave s križi nekega naključnega mimoidočega

Namizje se je rahlo spremenilo

Posted by christooss na 28 januarja 2007

Mal sem spremenil izgled mojega namizja sedaj izgleda takole:

Sedaj že dolgo ostajam samo na GNOME t.j. Ohne Beryl. No trenutno je tudi v testiranju drugo Namizne Okolje XFCE. Zanekrat lahko povem, da je hitrejše vendar bo za celotno izkušnjo potrebena nova namestitev. Bo pa moja mati dobila (sliš se kot virus) Xubuntu saj mislim, da zanerat najboljši kompromis med hitrostjo in funkcionalnostjo. Videl sem par nameščenih XFCE tem in v kratkem bodo tudi moja GNOME oknja doživela preporod. Trenutno so nastavljena na Human obrobe ter ikone in Outdoors barvno shemo(olivno zelena).

Sedaj vsi nestrpno čakamo April. Kajneda? Upajmo, da bo Feisty Fawn prinesel vse kar smo si ob novem letu zaželeli za dober operacijski sistem.

Oddajte komentar

 
