Christoossov pasijon

Težave s križi nekega naključnega mimoidočega

Mamica ne da denarčka

Posted by christooss na 7 februar 2007

uuuuuuuuuuuuueeeeeeeeeeee uuuuuuuuuuuueeeeeeeeeeee

Oči!!! Mami mi pa ne, da denarja. Pa rekla je, da ga bo dala. Sedaj pa sploh nemorem kupit Bazooke (oči a veš to si že ti žveču). Obljubila mi je. 50 Sit sedaj, ko so evri pa je pozabila name. A ji lahko ti rečeš.  Povej ji, da bom drugače prelomil vse obljube, ki sem jih dal v jeseni. Vse. Resnično bom uvedel politiko kapitalizma na položaj sinčka.

uuuuuuuuuuuuueeeeeeeeeeeee uuuuuuuuuuuueeeeeeeeeeee

Punčka mi je zaklenila kolo. Ker sem ga parkiral na napačnem mestu. Kako more. Svinja. Jast sem vendar večji od nje. Bolj pomembnejši. Jast sem najpomembnejši v celem peskovniku.

OČIIIIIIIIIIIIIIIIII! A jo lahko natepeš. No al pa mi dej vsaj liziko.

uuuuuuuuuuueeeeeeeeeeeeeeee slurp uuee slurp U kako je dobra.  Hvala oči ti si res faca.

2 Responses to “Mamica ne da denarčka”

  1. elord said

    hhhmmm…. prask prask po glavi. začuden pogled. mogoče haluciniram? preutrujen da bi kaj zastopu? hm hm… ??!🙂
    (btw, rezerviri si drug tedn en dan)

  2. christooss said

    Bo kdo pomagal elordu?🙂

    btw So I heard. People are talking bout you😛 And there are many crazy stuff I hear =

Leave a Reply

 
