Christoossov pasijon

Težave s križi nekega naključnega mimoidočega

Ogame

Posted by christooss na 10 februar 2007

Odkril sem novo igro😉 Zaradi tega se še ne bom preimenoval v Kolumba vendar sem zadovoljen, da odkrivam nova ozemlja in nove načine zabave v nočnih, dnevnih in ostalih urah dneva. Sedaj je mojo zabavo nadgradila spletna (dobesedno v spletnem vmesniku podobno kot Hattrick) igra Ogame.

Bistvo igre se skriva v osvajanju vesolja. V skrb dobite planet v nekem osončju, v neki galaksiji in v nekem vesolju. Vse kar morate vedeti pred brezplačno registracijo je: Ogame pomiluje obrambne igralce in napadalcem ponuja večno slavno na spletnem pediestalu. Mogoče bo za vsakega prav ta vidik zanimiv. Pri večini spletnih igračin (MMORPG) se igralec odloči za miroljubno ali nasilno pot in ob obeh enako uživa. Tu tega ni. Brez ekspanzije ni učinka. So I heard.

Zgoraj je slika mojega planeta (my precious). Na njem obstajajo sončne elektrarne (Energy), rudniki kovine (Metal), rudniki kristalov (Crystal) in črpališča devterija(Deuterium). V oklepajih so štiri surovine, ki poganjajo vse. Če ni kovin, ni gradnje. Če stavba ni zgrajena ni vesoljskih ladij za osvajalske potepe itd. Vse se povezuje. Prav tako je pomembna tehnologija do katere pravtako dostopamo z dosego določenih predispozicij za izgradnjo. Npr za pristanišče potrebujemo Tovarno robotov (Level 2) in odkrito tehnolohijo Turbo pogona. Možnosti je polno. In prav zato je pomembno, da začnemo pravilno.

Prvi korak je čimhitrejša pridobitev surovin in energije. Najhitreje moramo dobiti kovino saj je le ta osnova za vse zgradbe in potujoča sredstva. Preden se registrirate zato nujno skočite na Google in preverite, kako se igri streže v prvih dneh in kako, ko je ekspanzija že skoraj neobvladljiva.

Naslednji vidik igranja pa je seveda (dooooh) združevanje. Analogija guildom/cehom so tu aliance/prijateljske zveze. Trenutno nisem včlanjen v nobeno zato naj v tem primeru povabim vse anarhiste, ki bi bili pripravljeni sodelovati v zavzetju vesolja, naj se mi pridružijo najprej pri ustanovitvi aliance in nato pri… karkoli že sledi.

Registracija je popolnoma preprosta. Izberete Vesolje!!! christooss se nahaja v 16. Izberete uporabniško ime in geslo in že ste pripravljeni. V vsakem vesolju imate lahko en planet.

Če me želite obiskati sem dosegljiv na kordinatah 1:352:12 t.j. 1. galaksija 352. sistem/kvazi osončje in 12 planet. Če želite ustvariti anarho alianco pa me kontaktirajte na email🙂 christooss [at] gmail.com

May the force be with you!!!!!!enajst11!!!

4 Responses to “Ogame”

  1. dejan said

    vse lepo napisano!
    to igro igram že približno 1,5 leta, igram pa uni 11 .ba in uni74 .de

    le tisto mi ni jasno “V vsakem vesolju imate lahko en planet.”
    ker lahko ima vsak 9 planetov ker si jih lahko zgradiš, zato pa potrebuješ kolonijalno vesoljsko ladjo….

  2. christooss said

    Vesolje je v tem primer Strežnik na katerem igrate. Tako, da začetek je pač en planet in v vsakem od vesolij🙂 strežnikov imaš lahko vsaj en planet!

  3. christooss said

    Žal pa trenutno ne igram več ogame. Razmišljam pa, da bi zopet začel. Problem pri vseh takih igrah (potezno/realno strategično preko brskalniško igro) je, da se kmalu začnem dolgočasiti. Hattrick, Ikariam, Ogame in Travian vse so isti kurac. Sem bil tudi v aliansi vendar sem potem zaradi dolgočasnosti igre zapostavil alianso iz katere so me (povsem upravičeno) vrgli ven.

  4. Igre said

    Odlican clanak.. samo naprijed…

Leave a Reply

 
