Christoossov pasijon

Težave s križi nekega naključnega mimoidočega

Prison Break psihaža

Posted by christooss na 20 februar 2007

Včeraj je v ameriki prišel nov del Prison Break-a. Če ne veste kaj je to poglejte na Wikipedijo ali Google. In kot vedno smo slovencem nedostopne serije (ok prva sezona ne velja) prenesli z interneta. No danes zjutraj sva s frendom na kavi razglabljala kdaj o le kdaj bova nov del pogledala. Potem se je najina pot razdružila. On je šel na faks (luzr🙂 ) moja malenkost pa pogledat Prison Break št. 17. Med ogledom sem mu poslal dva sporočila:

christooss #1 Stari tale del je pa zakon. Morš ga vidt🙂

christooss #2 Fak a veš kolk je napet

In v odgovor dobil MMS. Slika resnično pove 1003 besede:

Pol je sledil kmalu še klic v katerem sem bil napizden🙂

Res je zajeban če nimaš prosto na faksu. In to dan po izzidu Prison Break-a. Zdaj pa hiter še Heroes-e pogledat🙂

7 Responses to “Prison Break psihaža”

  1. Tadej said

    Hja kaj ga pa dražiš z Prison Break🙂 Jaz sem pa pogledal samo prvo sezono, zdej pa čakam in ko se mi bo dalo bom vse naenkrat pogledal😀

  2. christooss said

    Mah men se ne da čakat🙂 Sm že ob konc prve/začetku druge ujel ameriko pol je blo pa gadno k nisem mel kaj za počet🙂

  3. dane said

    Tko to je:D….za gledat oziroma loadat je cel kup telih ameriških serij. PB, Lost, heroes, itd.. vsak tedn je kej novga, sam pol je problem kdaj cajt najdt pa vse pogledat

  4. christooss said

    Nekateri pol gledamo še One Tree Hill in O.C.🙂

    Losta pa še nisem uspel začet gledat. Moram dobit prvo sezono pol pa gremo.

  5. napsy said

    ja ta tazadnji del je hud. Za lost me pa jezi ko se skos komplicira in nič ni razpletov. To me že počasi kr moti.

  6. christooss said

    Ja zdej so naredil tako, da moraš nujno vsaj še tri dele pogledat.

    Samo pol bo pa že konc sezone😦

  7. […] Prison Break psihaža […]

Leave a Reply

 
