Christoossov pasijon

Težave s križi nekega naključnega mimoidočega

Disk se vrača

Posted by christooss na 12 maj 2007

Pred tremi tedni sem uveljavljal garancijo na svoj 160 GB disk. Disk sem si kupil lani poleti, ko sem imel dovolj nenehnega brisanja raznih datotek. Na začetku sem bil ves ekstatičen, ker mi je ponujal mobilnost, ki jo dosežejo samo prenosniki, a kmalu je bilo ugodja konec začele so se izgube podatkov ter samo občasno zaznavanje diska v Windowsih. Gonja glede datotečnega sistem me je skoraj spravila ob živce. FAT32 in Ext3???!!!!??? In z obojim sem imel probleme samo na Winsih. Prvega sem skrešal vsak teden, drugega pa kot zunanjo enoto smrtnik NE MORE priklopiti v winsih.

Potem pa je povsem shodil. Nevem sicer zakaj ampak Always blame Microsoft!!!!!111!!enajst!! Tokrat upravičeno!!! Da se ne bo kdo kej pizdil!

No sedaj je nazaj prazen, kot že dolgo ne. Skupaj greva naproti izbiri datotečnega sistema.

BTW:IBM Hitachi so zamenjali v Seagate Barcuda. Velikost ostaja ista upam, da lahko pričakujem boljše delovanje.

2 Responses to “Disk se vrača”

  1. AirTravis said

    Vsekakor ma, da dela boljše. Baracuda rox!

  2. erik98 said

    ma hitači nej bi bil sranje u kucetah 🙂 bodi srečlen da so ti ga zamenjali z barakudo! ta trga gate!

Oddajte komentar

 
