Christoossov pasijon

Težave s križi nekega naključnega mimoidočega

christooss’s not dead

Posted by christooss na 18 avgust 2007

Stronger than ever.

Zadnji mesec sem bil na računalniškem dopustu. Opravičujem se za izostanek, ki je postal popolnoma predolg. Predolga odsotnost iz interneta v smislu branja interneta, kje je potem šele pisanje interneta.

V tem času sem dobil nekaj čudovitih idej za razne projekte od VCR meets GNU/Linux naprej. Lahko pričakujete poplavo objav, ki bodo spremenile svet!???

Odkril sem tudi res močno povezavo med mano in prezgodaj preminulim pevcem Layne Staleyem (kateremu skupini bo namenjena današnja Wiki odisejada!):
Layne
Layne Stalley je poleg Alice in Chains, sodeloval tudi v skupini Mad Season, v kateri je sodeloval John Baker Saunders, ki je sodeloval v skupini the Walkabouts, katere singer/leader Chris Eckman živi v Ljubljani in hodi na kavo v Godca!!! Kamor zahajam tudi sam!!!!

Odkril sem tudi nekaj novih strani za mojo zbirko RSS feedov.

Nekaj bo tudi slik z mobilca.

Nekaj bo pa tudi….

Leave a Reply

 
