Christoossov pasijon

Težave s križi nekega naključnega mimoidočega

Bart – drugidel

Posted by christooss na 25 september 2007

Strežnik/Bart je Up-and-running. Zaenkrat na njem deluje samo ssh strežnik (openssh če smo natančni). Seveda je ogromno servisov, ki še tečejo zadaj vendar je sshd edini katerega se zavedam. OK priznam zavedam se tudi apt-get-a in vim-a ampak….

Prva stvar, ki sem jo naredil (po nasvetu, ki sem ga prejel pred nekaj časa) sem onemogočil prijavo z root uporabniku, saj naj bi to povečevalo varnost sistema. Veliko nasvetov bom gotovo še potreboval in iz preteklih izkušenj se bom oziral proti OpenBSDju (ta naj bi veljal za enega najbolj varnost skrbečih sistemov EVER😉 )

In naj sedaj slovesno objavim operacijski sistem, ki domuje na Bartu:

debian0debian1

Jup. Za razliko od pričakovanj sem se, namesto za Ubuntu, odločil za Debian GNU/Linux. Verzija pa sliši na prelestno ime Etch Izbral sem ga predvsem, ker imam sedaj kar nekaj poznavanja Ubuntuja, vendar se mi dozdeva Ubuntu (vsaj za strežniške rešitve) privzeto preveč nafilan. Debian pa omogoča namestitev čisto osnovnega paketa, ki ga nato nadgrajuješ s stvarmi, ki jih hočeš.

Mogoče je za začetnika na strežniškem področju bolje, da sem izbral to opcijo, saj mi ponuja oz. me sili v učenje glede servisov, aplikacij, programov ter varnosti.

Zakaj nisem izbral OpenBSD? Ta bo pa firewall in fileserver. Enkrat🙂

Bart – prvidel

One Response to “Bart – drugidel”

  1. […] Bart – drugidel […]

Leave a Reply

 
