Christoossov pasijon

Težave s križi nekega naključnega mimoidočega

Reformacija bloga

Posted by christooss na 29 september 2007

V naslednjih dneh pričakujte rahlo spremembo bloga. Mal bom preimenoval stvari, mal bom zamenjal barve (tema ostaja ista (se mi zdi)), pričakujte končno več o knjigah, pričakujte nadaljevanje določenih tematik, ki zaprašeno ležijo pod preprogo 200m pod zemljo, ki je sestavljena iz Terra Rosse in humusa, pričakujte nadaljevanje projekta, ki se je začel pred mnogimi dolgimi dolgimi meseci, pričakujte tudi kakšno sočno na kruhu namazano zasko, pričakujte pa Antireformacijo in kakšno od mojih znanih pridig.

Pričakujte prihod nekoga, ki ni Božiček al pa Skeleton iz HeMana

3 Responses to “Reformacija bloga”

  1. napsy said

    Neki ko sem te že dolgo mislil vprašati: a ti je uspelo usposobit dalinc za TV-tuner v Linuxu?

  2. christooss said

    Hm zaenkrat še ne 😦

    Prvič: Sploh nevem če sprejemnik deluje. Kot sem že enkrat omenil morm probat na win kišti. Cimra ma enak reciever in daljinca cko da… KHMALU 🙂

    Drugič: Probal sem že čisto vse ampak mi ga še ni uspelo usposobit. Čisto možno je, da COM vrata ne delujejo pravilno, ker tudi oldskul miška na COM vratih ne deluje.

  3. napsy said

    Hm js mam Leadtek WinFast2000 XP in mi kernel prepozna neko IR napravo. Bom se malo poigral in ti sporočim če bo kak napredek.

Oddajte komentar

 
