Christoossov pasijon

Težave s križi nekega naključnega mimoidočega

Majice

Posted by christooss na 8 januarja 2008

Mal sem ustvarjal?

Na računalniku sem mel oz. jih še imam nekaj osnov za tisk na majice.

Big bradr kofein dyna jebemte

Prvo sliko nekateri že poznate iz ene od prejšnih objav: Big Brother is watching YouTube

Druga slika je preprost prikaz odvisnik katere droge je lastnik majice. Sicer se še nisem igral z barvami ampak že trenutna izvedba mi je dokaj všeč saj predstavlja barvo elementov. Sem opazil, da majica kaže na dvojno odvisnost. Zanimivo 🙂

Tretja slika je namenjena vsem, ki so kdajkoli izgubili v igri Dyna Blaster. Dyna, ki joka. Se opravičujem zaradi kvalitete slikce. Vsaj robovi so dost fucked up ampak…

Četrta slika pa je dokaj napadalna. Dokaj pomebna je tudi zadnja stran, ki pa jo bo možno videti samo, ko bom to majico nosil naokoli.

Upam, da so vam všeč.

2 komentarja to “Majice”

  1. […] Posted by christooss on January 15, 2008 Prejšne štiri ste videli v postu: Majice […]

  2. DjJeneJ said

    Tisto z Dyno že nekej cajta čakam za rojstn dan … aja zame je tista s pokalm k bi se velik bol podala moji osebnosti … 🙂

Oddajte komentar

 
