Christoossov pasijon

Težave s križi nekega naključnega mimoidočega

V pričakovanju prenosnika

Posted by christooss na 17 januar 2008

Danes sem si naročil prenosnika HP Compaq 6720

hp

Specifikacije:

Procesor: Intel(r) Pentium Dual Core T2310 Cpu 1.46 GHz, FSB 533MHz,
predpomnilnik L2 1MB Mobile Intel 965GM nabor vezja
Pomnilnik: 2x1024MB 667 DDR
(razširljiv do 4GB, ni proste reže)
Trdi disk 120GB SMART SATA 5400 rpm
Optična enota: DVD+/- RW DL super multi
Grafika:Intel Media Graphics Accelerator X3100
Video pomnilnik do 384MB deljeno
Zaslon 15.4 WXGA (1280 x 800) BrightView
mrežna kart. 10/100 NIC, modem v92 WLAN 802.11a/b/g Bluetooth v2.0, čitalec kartic SD/MMC
Vmesniki: 1x VGA, 3x USB 2.0
1x ExpressCard/54 reža, 1x RJ-11, 1x RJ-45 High Definition Audio support w/24-bit DAC Li-Ion
Baterija (do 4ur 15min) 6-cell
Dimenzije: 3,23(spredaj)x26.68×35.8cm
Teža: 2.49 kg

KOMAJ ČAKAM. Gor bom namestil Ubuntu (sem kar vesel, da ni viste gor, ker pomeni en določen dodatek, k ceni) in ga celega prelepil z nalepkami! JAAAAJ. Resno Komi Čakam🙂

Baje pride že ta teden. Petek bi bil zakon, sobota bi bila dobra. Ponedeljek PLEASE DON’T

10 Responses to “V pričakovanju prenosnika”

  1. napsy said

    Imama iste grafične. Pričakuj težave s 3D programi. Vendar je napaka odpravljena z novimi drajverji, ki so že v hardy. Ista zvočna. Mi boš povedu če lahko utišaš sprednje zvočnike če maš vklopljene slušalke, ker jaz ne morem.

  2. christooss said

    Ja za driverje sem bral, da so mal problematični. Za zvočnike pa upam, da bodo delal🙂

  3. Jure said

    Imam podobno zadevo, že od junina. Malo večji disk in malo močnejši procesor, in sem zelo zadovoljen.🙂

    Moj hp pa sliši na ime 6710s.

  4. Tadej said

    No končno ti je ratalo😉

  5. […] Mario in frustracijeBig Brother is Watching YouTubePunk ni mrtev – Video Niet Live (Novi rock 1984)V pričakovanju prenosnikaMajiceSpet smešen strip :)Ubuntu 7.10 […]

  6. Marko said

    Koliko pa stane tak prenosnik?

  7. christooss said

    650€

  8. erce said

    http://www.mimovrste.com/artikel/2750066531/q=HP%20Compaq%206720/prenosnik-hp-compaq-6720s-16ghz-gr797es

    ta je podoben in se mi dopade kljub temu da ima dos😉 čeprav se mi zdi da je isti =)

  9. christooss said

    Ta ma mal večji disk pa mal zmoglivejši procesor. Plus 100€ je dražji

  10. DJ.Egin said

    mam isti računalnik, to e računalnik z kategorije poslovnih računalnikov zato sem pričakoval samo to da bo delo internet pa word…špilam pa lahko celo cod4 in pa gta san andreas…

    računam na nadgraditev rama pa kaki bolši cpu..aja ta komp ma vgrajen en mono zvočnik, razoočaran sem nad kao HD zvočno

Leave a Reply

 
