Christoossov pasijon

Težave s križi nekega naključnega mimoidočega

Prenosnik

Posted by christooss na 21 januar 2008

Imam ga. Sem pozabil povedat v petek. Kot obljubljeno in pričakovano so mi po dveh dneh na dom prinesli prenosnika. Ob tej priložnosti se moram zahvaliti trgovini Rolan.si za res hitro dostavo.

Sem popolnoma navdušen nad njim. Sicer sem imel že takoj en neljubi dogodek. Ko sem hotel namestiti Ubuntu 7.10 za vraga nisem mogel najti namestvenega CDja. Sam sem drugim podaril ogromno Ubuntu CDjev, sam pa sem ostal depriviran lastnenja le tega. Seveda je takoj sledil obisk Ubuntu.com, kjer sem prenesel 32bitno verzijo sistema. Žal je zaradi kakovosti linije, ki jo v našo hišo prinaša Siol, to trajalo cca 4 ure (p.s. 700 MB velika datoteka).

In ob 3:00AM sem začel nameščati, uspešno, Ubuntu Gutsyja.

Zaenkrat tole. Ostalo pa pride s slikami.

Povezano:V pričakovanju prenosnika

2 Responses to “Prenosnik”

  1. […] by christooss on February 28, 2008 Kot že gotovo veste sem ponosni lastnik prenosnika. Ima opcijo priklopa VGA monitorja in želel sem to izkoristiti. Žal ni šlo čisto vse kot po […]

  2. Miha said

    Prosim če me kontaktiraš na email, imam eno prošnjo zate.

    Najlepša hvala

Leave a Reply

 
