Christoossov pasijon

Težave s križi nekega naključnega mimoidočega

Moj drugi strežnik – Lisa

Posted by christooss na 25 januar 2008

No danes sem uspešno zagnal moj drugi strežnik. Za razliko od Barta je to samo firewall in router.

Trenutna konfiguracija sistema je

Celeron 366 Mhz
192 MB RAMa
2 x mrežna kartica
pa en disk 🙂

Ta strežnik ima nameščen pfSense, ki je ena od za routanje in zidanje (firewall) namenjena verzija zelo znanega operacijskega sistema FreeBSD.

Trenutno se ubadam s problemom velikih pingov. Okoli 850 ms vendar upam, da bom to v doglednem času rešil.

4 Responses to “Moj drugi strežnik – Lisa”

  1. knezan said

    hej a to torej ločiš domače omrežje od svojga?? pa morda podpira tut wireless??

  2. christooss said

    S tem strežnikom se lokalnim računalnikom prinaša internet. Skupaj s tem ima tudi funkcijo firewalla, ki omeji določen promet, ki poteka med internetom in lokalnimi računalniki. V veliki večini primerov je glavni razlog varnost domačega omrežja pred napadi iz interneta.

    Wireless še ne omogoča. Mogoče bo to v prihodnosti nadgradnja.

    Naj na tem mestu, kar pozovem dobrodelno ljudstvo, da mi lahko kadarkoli darujete kakšen del strojne opreme. Zelo bi bil vesel npr. wireless kartice. Ni pomembna firma kartice.

  3. erik98 said

    hmmm bolha.net??

  4. christooss said

    Mah jst samo obveščam, da mi lahko podarite kakršno koli računalniško opremo, ki bo našla neko uporabo v mojih sistemih.

Leave a Reply

 
