Christoossov pasijon

Težave s križi nekega naključnega mimoidočega

Rasisti

Posted by christooss na 6 februar 2008

V nekaj zadnjih mesecih sem ugotovil kako neskončno sovražim ljudi, ki obsojajo ljudi ob prvem stiku. Sam sicer imam vedno rajši negativno mnenje o osebi, ki jo bom srečal in ima možnost izboljšati stanje. Problematika, ki jo vidim, v drugačnosti odnosa med mojim negativnim mnenjem in negativnim mnenjem ostalih, pa se izkazuje zaradi drugačnega vziba sovraštva/negativnih misli o osebi.

Negativno začetno mnenje imajo zame vsi ljudje in ne samo afro američani, homoseksualci, ženske, moški itd. preko ciganov. Slednje sem omenil predvsem zaradi dogodkov po EMI. Veleznana tržnica se je znova predrugačila v ksenofobno leglo manijakov. Ups ni se predrugačila toliko ema kot Emo gledujoče ljudstvo.

A VI MENE JEBATE?

Nekdo je zatrdil, da bi se, če bi zmagala tokrat drugo uvrščena skladba, izselil iz Slovenije, potrjujoč z izjavo (Parafrazirano):”Cigani že ne bodo predstavljali Slovenije na EvroVIZIJI”

KAAAAAAAAAAAJ

A se sploh POSLUŠATE? Neverjetno. Zanimiv mi je predvsem ta impulziven odziv. BUM in izjava je tu. Izjava?

Spomnimo se sester.

Prvič me šokira kako lahko tako nepomemben dodgodek, kot je Ema, sproži tako nasilne izjave, vendar ravno to prikaže vso primitivnost ljudi, ki si sploh nočejo sprejeti Človeka. Ne bom razlagal o mojih prijateljih, ki so to in to (vstavi vse stereotipizirane skupine) ampak….

Mogoče ne marate “ciganov”, ker se je našel kdo, ki vas je nadmodril. Se ni hotel zgovarjati o joškah, avtomobilih, makeupu, o tem kaj piše v Cosmotu. Ste mu zamerili tako močno, ker je preprosto mnogo PAMETNEJŠI od vas? A je nadmodril vašega PRA,pra,pRa očka ali mamico?

FOLK? A S T E V I N O R M A L N I?

Ker huda objava? Samo pišem nič ne berem. Bom bral jutri

RASIZEM JE GNILA STVAR in ponosen sem, da sovražim RASISTE.

P.S. Pa, da ne bi sploh govoril o EMI in Evroviziji. Klavnici!!!!!

One Response to “Rasisti”

  1. t3ch said

    Po mojem mnenju bi mogli zmagat oni ko so bli drugi torej “cigani”.. ma nekaj me zanima in mi ni jasno.. kaj oni so Slovenci kr vrjetno majo drzavljansto al? Ce ja.. pol so za mene slovenci in jih niamo pravice klicat npr.: “romi, cigani… ” to so totalno negativne besede… al se samo meni tak zdi?

Leave a Reply

 
