Christoossov pasijon

Težave s križi nekega naključnega mimoidočega

Edvard Munch bi bil ponosen

Posted by christooss na 8 februar 2008

Kakšen teden ali dva nazaj mi je, guy I know, poslal zanimiv link s povezavo na Flickr. Na tej strani je nek tip objavil predelane slike znanih avtorjev. Zelo mi je žal, da te slike niso več dostopne na njegovi Flickr strani (bom probal nekje drugje najdit) sem pa predelal eno od njegovih predelav. In ratalo je tole:

oh noes

Zgoraj omenjeni tip je v obljačku mel :O kar se mi sicer zdi zelo dobra ideja, sem pa zaradi nadzorovanja možganov s strani Lolmačk, moral narediti stvar po njihovo. Upam, da vam je všeč.

Seveda obstaja uradna razlaga zakaj je tip to vrgel dol: RAZLAGA

P.S. LolMačke rabijo poseben post
P.S.S. ustvaril sem tudi novo skupino slik na Flickrju, ki se imenuje en(Gimping) oz. slo(Gimpanje). Gre za zbirko idej za katere digitalizacijo sem uporabil GIMP.

Oddajte komentar

 
