Christoossov pasijon

Težave s križi nekega naključnega mimoidočega

Dva ekrana – en prenosnik

Posted by christooss na 28 februar 2008

Kot že gotovo veste sem ponosni lastnik prenosnika. Ima opcijo priklopa VGA monitorja in želel sem to izkoristiti. Žal ni šlo čisto vse kot po maslu ampak….

Začel sem s preprostim zaslonom 1280×800:

Nato sem se pozanimal kako si grafično kartico intel x3100 spraviti na dva monitorja in izvedel za magično besedo xrandr. Sledil je preprost ukaz:

xrandr –output VGA –mode 1280×1024 –rate 60 –below LVDS

S tem smo določili, da bo VGA zaslon “fizično” pod LCD zaslonom prenosnika.

Zakaj sem se odločil za “POD” opcijo?

Ker randr podpira samo resolucije do 2048×2048. Resoluciji zaslonov seštejemo in dobimo način ki je najbolj primeren. Če bi imeli ekrana resolucij 1024×768 bi brez problema spravili oba vzporedno. Torej bi enega določili –left-off. Moja konfiguracija pa pride do končnega seštevka 2224×800. Na spodnji slikci poglejte prikaz rahlo drugačne konfiguracije ampak nazorno prikaže problem.

intell dual head

Po končani nastavitvi je nastalo tole:

dual screen

2 Responses to “Dva ekrana – en prenosnik”

  1. napsy said

    Kot si že omenil ima randr podporo samo do 2048×2048 ti pa maš skupno 2224×800. Kako ti je uspelo potem zunanji monitor postavit spodaj?

    Sicer men je uspelo vendar sem zunanjega moral nastaviti na 640×480 kar pa zaslon naredi neuporabnega.

  2. christooss said

    Skupno imam

    800 + 1024 = 1824

    in potem je virtual size

    1200×1824

    Ravno zaradi tega je spodaj in ne levo za čigar pozicijo bi bil izračun 2224×800

Leave a Reply

 
