Christoossov pasijon

Težave s križi nekega naključnega mimoidočega

najemnina – moj prvi program

Posted by christooss na 5 marec 2008

Včeraj sem po dolgih urah pisanja dokončal moj prvi program. Enkrat sem že malo testiral pythona zato sem se sedaj odločil za ta programski jezik.

Prenesite verzijo 0.0.1 iz spodnjega linka.
Povezava do programčka

Trenutno je samo datoteka najemnina_0.0.1.py, ki jo poženete z ukazom

python najemnina_0.0.1.py

Program trenutno ne dela veliko. Preprosto sprašuje vprašanja in glede na odgovore izračuna najemnino. Povsem preprosta matematična formula ampak…. To sem zdej sprogramiral. Nameravam tudi sprogramirati grafični vmesnik. Gotov danes! Spodaj sledi še output programa.

Pozdravljeni v prvi verziji programa najemnina
Verzija:0.0.1

Opozorilo: Vpisujte besede brez ČŽŠĐĆjev, ter številke brez enote!

Število cimrov: 3
Koliko znaša najemnina? 500
Ime cimra/e: Marko
Katero poloznico placuje Marko: Elektrika
Ime cimra/e: Nina
Katero poloznico placuje Nina: T2
Ime cimra/e: Janez
Katero poloznico placuje Janez: SPL
([‘Marko’, ‘Elektrika’], [‘Nina’, ‘T2’], [‘Janez’, ‘SPL’])
koliko je položnica Elektrika: 60
koliko je položnica T2: 30
koliko je položnica SPL: 10
[60, 30, 10]
500
100
33
[-27, 3, 23]
166
[139, 169, 189]
Marko plača 139 € najemnine
Nina plača 169 € najemnine
Janez plača 189 € najemnine

One Response to “najemnina – moj prvi program”

  1. […] 2008 Danes sem izdal prealfa verzijo programa najemnina. Konzolna verzija je dosegla stabilnost z verzijo 0.0.1, kasneje pa sem še izdal na blogu neobjavljeni verziji 0.0.2 in 0.0.3. Slednjo najdete na […]

Leave a Reply

 
