Christoossov pasijon

Težave s križi nekega naključnega mimoidočega

Moj telefon

Posted by christooss na 6 marca 2008

V aprilu ali maju bo navoljo nakup telefona NEO FreeRuner:

freerunner

Telefon je eden prvih (če ne čisto prvi) t.i. odprtih telefonov:
– Ves hardware so izbrali na podlagi dostopnosti prostokodnih gonilnikov
– spisali so tudi svoj operacijski sistem za katerega ni potrebno povdariti njegove prostosti (imenuje se OpenMoko)
– prav tako so prostodostopni CAD načrti ohišja

Res popolnoma odprt telefon in še lep je. Imel bo možnost poganjati tako OpenMoko, Trolltechovo QTopio in Googlov Android. Tako, da se ni bati podprtosti s strani programske opreme. Mogoče (moja špekulacija) tudi Ubuntu Mobile Edition

Telefon bo stal 300€

– touch screen (1.7″ x 2.27″ – 43mm x 58mm) 480×640 pikslov
– 128MB SDRAM
– GPS modul
– Bluetooth
– 802.11 b/g WiF
– dva acelometra
– GSM
– USB 1.1
– podpira tudi minisd kartice

Glede na vključeno 300€ ni veliko. Že zbiram denar.

6 komentarjev to “Moj telefon”

  1. skoda da ni umts-hsdpa!
    eno vprasanje… ali ga bodo res prodajali kmalu???
    sicer sem hotel ze pred kakim letom kupiti telefoncek z linux OS a ga niso nikdar zaceli prodajati, zato sem ze tri leta ki uporabljam htc z win mobile, katerga sicer nisem se utegnil dat prepoznat linuxu..
    ZIU

  2. christooss said

    Baje bodo. Upam!!!

    Eden od prototipov FreeRunnerja (ne Neo 1973) bo predstavljen na OPENEXPO

    http://www.openexpo.ch/

  3. tukaj par slik in drugega…

    http://translate.google.com/translate?u=http%3A%2F%2Fzumo.uol.com.br%2F2008%2F03%2F17%2Fopenmoko-novo-celular-linux-em-abril%2F&langpair=pt%7Cen&hl=en&ie=UTF8

  4. […] Posted by christooss on April 8, 2008 Danes sem namestil OpenMoko operacijski sistem na moj laptop. OpenMoko je v bistvu OS, ki bo tekel na prvem odprtem telefonu (druga verzija!) Neo Freerunner. O njem sem že poročal: Prejšni post […]

  5. kristiantom said

    danes sem dobil novico o ceni…
    399 $ to se pravi 250€ priblizno in dani so tudi eni datumi….
    vec na strani:
    http://lists.openmoko.org/pipermail/community/2008-April/015080.html

    ZIU

  6. christooss said

    Jup

    Plus zanimivo je naročanje 10 telefonov hkrati.

    Če bo naročal vsak svojega bo to 399$ + 80 $ (poštnina) = cca 300€
    Če pa 10 ljudi hkrati pa 369 + veliko manj $ za poštnino

Oddajte komentar

 
