Christoossov pasijon

Težave s križi nekega naključnega mimoidočega

Tweeter in Ubuntu

Posted by christooss na 18 avgust 2009

Sedaj sem že dokaj reden obljavljalec na Twittru. In seveda sem v iskanju prave aplikacije za twitranje na raznih platformah. Potreboval sem aplikacijo tako za Ubuntu in Nokio E63.

Za Ubuntu sem našel Gwibber. Ugotovil sem, da stable aplikacija ne vsebuje mnogo funkcionalnosti, ki jih imajo aplikacije kot npr. TweetDeck in Twhirl, ki sta spisana za AdobeAir platformo in sem ju uporabljal na WinXP. Ne diši mi prav AdobeAir vendar bom imel v glavi “Niso vsi Adobovi produkti enako slabi kot Flash v vseh OSjih!”

Seveda je mogoč dostop tudi do “development” verzije. Na launchpadu kliknite Trunk namesto Stable . Funkcionalnost se nato naenkrat izboljša na nivo vseh ostalih Tweeter aplikacij!

Gwibber si potegnite iz njihove uradne Launchpad strani

No za nokio pa sem našel najbolj  s Twitter funkcionalnostjo nafilanego aplikacijo, ki je seveda tudi preprosta za uporabo Twibble. Ima vse kar vsebujejo veliki (t.j. desktop aplikacije) vendar vseeno omogoča dostop na majhnih ekrani 240×320. Aplikacija je zastonj. Je v beta fazi vendar še nisem doživel sesutja!

Prenesite si jo iz uradne spletne strani kjer omogočajo prenos tudi desktop aplikacije vendar Windows-Only.

Gwibber in Twibble sta zakon programa in ni razloga da ju ne bi uporabljali!!! S twitterjem naprej v boljši svet. Moje TwitBlodnje lahko spremljate na že objavljenem http://twitter.com/christooss

Prejšna objava: Christooss na twitterju

Leave a Reply

 
